The world is your crayfish ๐ŸŒŽ

  • ifyoucarryonthisway:

    i feel like mr. brightside is one of those songs youโ€™re gonna hear on the radio in the car 20 years from now after not hearing it in forever and your gonna just start sobbingย bUT ITS JUST THE PRICE I PAY DESTINY IS CALLLLINGNG M Eย and your kids are gonna be like is she okay

    (Source: averagefairy, via whykickthepjwhenyoucanfuckthepj)

  • tranquilprince:

    ย Paler than the moon, darker than the night.ย 

    (Source: distorment)

  • francieum:

    tltty:

    IF YOUโ€™RE 14 WHY ARE YOU TAKING NUDES??????

    yeah i know right?? when i was 14 i was on my 10th sex tape omg kids these days

    (Source: hungarian, via gnarly)

  • foodishouldnoteat:

    if you love food follow my blog!

  • shisnojon:

    amortizing:

    2014 is half over and

    • -i lost no weight
    • -didnโ€™t learn anything
    • -havenโ€™t made an effort to save money
    • -still ugly

    damn that sucks Iโ€™m healthier than ever, learned a shit ton, and Iโ€™m also beautiful and cool

    (via confirmance)

  • upclosefromafar:

    boheme-dreams:

    my stone and crystal collection!

    ~My Hidden Nirvana~